L'Oréal

קמפיין משפיענים להשקת מוצר חדש

  • 16

    משפיענים

  • 3,300,000

    חשיפות

  • 650,000

    מעורבות

L'Oréal

מטרת הקמפיין הייתה יצירת נוכחות דיגיטלית בולטת למוצר היאלו B5 – סרום כנגד קמטים, המספק תוצאות מיידיות ומתאים למגוון סוגי עור.

בהתאמה למוצר בחרנו במגוון משפיעניות בגילאי האנטי אייג'ינג.

בין המשפיעניות שלקחו חלק בקמפיין: מאיה שניאור, מור סוויד, עמית פרקש, שלי גפני, דון לני גבאי, סיגל שחמון, נטע צ'רנר, דנה גרוצקי, יעל בר זוהר, טל טלמון ושרונה בונד.

פרויקטים נוספים

  • Lenovo Yoga

  • Quik

  • Pepsi Max

  • Dove

  • Flipz