Mastercard

Mastercard

סטאדי קייס מושלם לאיך משתמשים נכון בפילוח שאנחנו ב- SHARE יודעים לעשות!

אין דבר שאנחנו יותר אוהבים מאשר אתגר טוב ו- Mastercard אכן סיפקו לנו אותו.

היינו צריכים להציג את חווית ההטבות של פרייסלס לראשונה בישראל – לתיירים שצפויים לנפוש בארץ.

אז איך פותרים את זה מבלי לשרוף את התקציב לפרסום כללי בעולם? פיצחנו את השיטה!

 

אספנו 8 משפיענים ויוצרי תוכן אשר חיים בישראל, שמעל 90% מהעוקבים שלהם גרים בחו"ל ושפת האם שלהם היא אנגלית, גרמנית, צרפתית או ספרדית.

המשפיענים הגיעו לאירוע ההשקה האקלוסיבי ביותר של פרייסלס בהשתתפות בכירי המשק והבנקאות בישראל והעלו תכנים בשפה שלהם, בהם הציגו את האירוע, את נחשקות המותג והסבר על הפעילות בישראל.

בנוסף, כל משפיען השתתף גם באחת החוויות שפרייסלס מציעה בישראל (מוזיאון אורי גלר, סיור בשוק התקווה, סדנת גרפיטי ועוד) ותיעד אותה באמצעות סרטוני טיקטוק קלילים ומזמינים.

 

בעזרת בחירת משפיענים נכונה ושימוש מדויק בפילוח, הצלחנו להגיע למעל 1.5 מיליון צפיות אורגניות!המשפיענים שהשתתפו בקמפיין:

יהודה ומאיה דביר, מאיה גור ולאון קרביץ, קרן נעמי, קארי בר כהן, לובה גוקבסון ואינדיאה.

 

פרויקטים נוספים

  • משרד הבריאות

  • Bגוד

  • מגה ספורט X אדידס

  • Nivea

  • Simple