Nespresso

קמפיין משפיענים להשקת מכונה חדשה

  • 19

    משפיענים

  • 2M

    חשיפות

  • 68,640

    מעורבות

Nespresso

נספרסו הוא מותג על בינלאומי וככזה, עליו לשדר את תדמית המותג לקהל הישראלי.

וכדי לחזק את תדמית המותג היוקרתית של נספרסו, יצאנו במספר רב של קמפיינים בשיתוף משפיענים כדי לתקשר את ערכי המותג, להציג את המכונות השונות ולהוביל לרכישה.

במסגרת הקמפיין, הנענו לפעולה לקניית המכונות ומוצרים נוספים של נספרסו, דרך קישור בסטורי (סוייפ אפ).

בין המשפיענים שלקחו חלק בקמפיין: מאיה פטאל, רוני שינקמן, סיוון פניני, רות אופק, שקמה יעקבי, קארין אזולאי, שאנטי גדרון, עיטאף פחר, קרן אביאל, תמר מור, יונית צוקרמן, עופרי רבן, גל קספרס, צחי קומה, תומר אומנסקי ויהודה עמר.

פרויקטים נוספים

  • Mastercard

  • משרד הבריאות

  • Bגוד

  • מגה ספורט X אדידס

  • Nivea