איך יודעים באיזו רשת חברתית הכי כדאי לפרסם את המותג שלכם

זה לא סוד שהרשתות החברתיות הן חלק חשוב ומרכזי בשיווק ופרסום מותגים,

כשם שזה לא סוד שהן חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של כל אחד ואחת מאיתנו.

 

אבל "רשתות חברתיות" הוא שם כולל למגוון פלטפורמות שכל אחת מהן מתמחה

ובולטת בסוג התוכן שלה, ופילוח קהל שונה מבחינת גילאים ואפילו דמוגרפיה.

לדוגמא, לפי מחקר אמריקאי שסקר 225 מיליון יוזרים

90% מהנסקרים שהיו מעל גיל 55 משתמשים רק בפלטפורמת "פייסבוק",

לעומת 40% בקרב גילאי 18-30 שרובם המוחלט מעדיף את "אינסטגרם".

((2021 Edison Research and triton Digital

 

היום אנחנו יודעים להגיד שהקהל הבוגר בהכרח מעדיף את פייסבוק הוותיקה,

שמתאפיינת ביותר טקסטים לעומת אינסטגרם שהמימד הויזואלי שלה

המורכב מתמונות סירטונים ופיצ'רים לעריכת סירטוני וידאו הוא החשוב והבולט יותר.

 

את בחירת הפלטפורמה המתאימה לשיווק המותג שלך אפשר לחלק לכמה שלבים:

שלב 1: בשלב הראשון חשוב לזהות ולאפיין מי הקהל שלך עם עדיפות לכמה שיותר דיוק.

אולי הקהל שלך מורכב מגברים ספורטיביים מעל גיל 40 ואולי דווקא נערות עם זיקה למוזיקה,

בכל מקרה הוא כנראה לא שניהם.

שלב 2: הגדרת המטרות והיעדים אליהן נרצה להשיג על ידיים שיווק לקהל שלך ברשת.

שלב 3: איתור קהל היעד, איפה העוקבים שלי הכי אוהבים לבלות את זמנם ברשת? טוויטר או טיק טוק?

עכשיו כשאתם צעד אחד קרוב יותר לבחירת הרשת החברתית המתאימה לכם, נשאר לנו לאחל בהצלחה.