מי רוצה להיות משפיען? טיפים לתחילת הדרך

טיפים למשפיען המתחיל

 

איך הופכים להיות משפיען?

עולם הפרסום משתנה ומתעצב משנה לשנה, מדיות הולכות ומשתנות מידי יום, אבל כולנו יכולים להסכים שכרגע, פרסום דרך משפיענים הוא הדרך הטובה ביותר לחשוף את המותג לקהל יעד בצורה מדויקת ומושכת את העין.

אז איך הופכים להיות משפיען? ריכזתי עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם בתחילת הדרך >>

 

  1. תחום –

בחרו תחום שבאמת מעניין אתכם.

כדי להצליח לגעת בעוקבים שלכם וליצור קהילה אמיתי וחזקה, כדאי שתבחרו תחום שנוגע בכם.

אוכל / אופנה / טיולים / הומור או אפילו תחום חדש שהמצאתם ותהיו החלוצים בו – אותנטיות זה שם המשחק.

 

  1. תוכן –

תייצרו כמה שיותר תוכן.

ההתחלה תמיד תהיה קשה, אתם תשקיעו, תעלו המון תכנים, אבל עדיין לא תקבלו את החשיפה שציפיתם לה.

להגיד לכם שרומא לא נבנתה ביום אחד יהיה אובייס, אבל אתם צריכים לזכור ש-100 העוקבים החדשים שצברתם בחרו לעקוב אחריכם.

תמשיכו לתת להם את התוכן שבשבילו הם הגיעו והם יהיו המקפצה שלכם לשלב הבא.

 

  1. אינטראקציה –

תשתדלו לייצר כמה שיותר תוכן שמשתף את העוקבים שלכם.

דברו אל העוקבים שלכם, תתייעצו אותם, תנו להם להרגיש חלק מהקהילה.

נסו לשלב כמה שיותר סקרים, שאלונים או כל דבר שמניע אותם לבצע פעולה כלשהי כשהם צופים בכם, זה יעזור לאלגוריתם של אינסטגרם להבין כמה אתם מעניינים וייתן לכם הרגשה טובה – בהבטחה.

הכי חשוב – תקשיבו להם – משפיען נהייה חזק בזכות הכוח של העוקבים שלו.

 

  1. כיף –

תאהבו את מה שאתם עושים, עוד לא פגשנו משפיען מצליח שלא נהנה מהדרך.

התוצרים הכי נכונים שתעשו הם אלה שעשיתם עם חיוך.

תיהנו מכל רגע, העוקבים הם החברים הכי טובים שלכם.

 

לסיכום, אנחנו גם ככה כל היום באינסטגרם.

אז אם יש תחום שמעניין אתכם ואתם חושבים שיש לכם ערך מוסף לתת לאנשים בנושא, למה אתם מחכים?

התחלתם? רוצים לקבל עוד עצות? רוצים להוסיף עצות משלכם? רוצים להצטרף למאגר המשפיענים שלנו? מחכים לשמוע מכם.

 

מאת תומר תיק, מנהל הקראייטיב.